Forum Alternatywne Forum Kujaw i Pomorza Strona G│ˇwna
FAQ   Szukaj   U┐ytkownicy   Grupy
Profil    Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci    Rejestracja    Zaloguj
z uwagi na puls...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Alternatywne Forum Kujaw i Pomorza Strona G│ˇwna -> Brodnica
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Nagroda Nike to pryszcz w majtach!
Nagroda Nike to pryszcz w majtach!



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 760
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/3
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 3:41, 09 Kwi 2014    Temat postu: z uwagi na puls...

Przez 20 lat państwo żeruje na mnie i na moich składkach a te 3 dni w szpitalu a nie prywatnej klinice to nie tragedia-nie przesadzajmy.
[link widoczny dla zalogowanych]
A czemu takie rozkrecenie ma sluzyc? pas (w talii) 81cm
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

To stało się bez Twojej winy; [link widoczny dla zalogowanych] Berlinka, nie rozsmieszaj mnie bo Polacy za granica tez nie zyja tylko z uczciwej pracy, zatyraliby sie na smierc i nawet na bilet do domu nie mieli, co za glupie ogolniania nacji...a nie denerwujesz sie jak Ci kolezanki mowia ze chodzisz ze szwabem?
Polecam studio fryzjerskie Bohema na Ruczaju (ul. Piszcie jak wam idzie Do osoby nade mna - moze z laski swojej zaprzestaniesz tego spamu, co? Ja jestem facetem wiec moja wypowiedz bedzie raczej subiektywna - ale tez uwazam ze faceci najlepiej w takich nie wygladaja (no moze motocyklisci lub gwiazdy rocka) - ale kobiety zazwyczaj bardzo dobrze !!! Jak przy ostatnim zabiegu powiedzialem chirurgowi ze slyszalem o klamrach na wrastajace paznokcje to mnie praktycznie wysmial. [link widoczny dla zalogowanych]
W mojej parafii jest m┼éody, super przystojny ksi─ůdz, kt├│ry ma ┼Ťwietn─ů ┼╝on─Ö i dzieci. Co si─Ö dzieje????Pustki takie!!!!Wszystkim przed i po opracji ┼╝ycz─Ö du┼╝o zdrowia w Nowym Roku. mam problem z bliznami od 11 lat , z tego powadu sa tez komplaksu i pytania radzace sie w glowei dlaczego ja hmm nigdy sie tego z znas niedowie. Blekitnooka probowalas moze kosmetykow firmy Schwarzkopf serie GLISS KUR albo firme GUHL? I nie niszcz ich prostowaniem, suszeniem etc. jest jakis link? Pozdrawiam .
nie lubie uzywac fluidu jak juz to jakos lekko pudrem...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a czy mozna przy braniu tego leku pic piwko?
[link widoczny dla zalogowanych]
Ulu┼Ť, Ty mi wygl─ůdasz raczej na ksi─Ödza, ni┼╝ na jego siostr─Ö... By┼éam r├│wnie┼╝ u kosmetyczek w salonie zdrowe nogi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
czesc czemu nie moze przekroczyc 25 min ??:> jakie cwiczenia robicie jeszcze dodatkowo i poo jakim czasie widac elekty oraz powiedzcie mi czy duzo mialyscie/macie do spalenia
Głupi ten program
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ale......damy rad─Ö!!! [link widoczny dla zalogowanych] Wi─Öc 13 tyg i 7 dni, i ten dzie┼ä to r├│wnie┼╝ pocz─ůtek 15 tygodnia jest
Pos┼éuchaj tez Don Quixote, Wild Horses, Easy, Wide Boy....Wouldn't It be Good!!!!!!!!!!!!!!!!1 Wyniki leczenie operacyjnego s─ů zazwyczj dobre, najcz─Ö┼Ťciej natychmiast po zabiegu operacyjnym ust─Öuj─ů dolegliwo┼Ťci b├│lowe.Dr─Ötwienia , mrowienia oraz os┼éabienie si┼éy mi─Ö┼Ťniowej ust─Öpuj─ů wolniej i nie zawsze w pe┼éni.Zazwyczaj r─Öka do pe┼énej sprawno┼Ťci powraca w ci─ůgu ok 10 tygodni natomiast poprawa przewodnictwa nerwowego wymaga od 1 roku do 2 lat. Ale jest warto to wykona─ç pomimo du┼╝ego b├│lu. Witam wszystkich, od ok 11stu lat mam chor─ů tarczyc─Ö-wole guzkowe. tzn? [link widoczny dla zalogowanych]
BARDZO DOBRE WARUNKI PRACY- ETAT ja polecam ra nails, sa swietne mam pytanie: Je┼Ťli jeste┼Ť z Krakowa mog─Ö poleci─ç dobrego chirurga. zapraszam na forum: Nie rozumiem tak do konca pytania? Bo ja w trakcie tej glodowki mialam z 3 razy samoistne parcie bez pomocy lewatyw i wydalalam wlasnie smolista mazie bleee i nie wiem czy to sa te kamienie kalowe czy ta smolista mazia to cos innego.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Czytam ten temat i poprostu nie dowierzam ile z was samodzielnie farbuje włosy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jadwigę, bo jednak nikt tak dobrze nie strzyże w Krakowie długich włosów.
[link widoczny dla zalogowanych]
C├│┼╝, musz─Ö Ci po cz─Ö┼Ťci przyzna─ç racj─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mi pomogła.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

mam guzki rozlane po calej tarczycy dzieki pani ginekolog bo 2 lata temu urodzilam malego silami natury . [link widoczny dla zalogowanych] Tydzień temu kupiełm orbitreka kettler verso 107.
Zmie┼ä na w trakcie... witam wszystkich g┼éoduj─ůcych Zaczynam od jutra...Bardzo potrzebuj─Ö waszego wsparcia...Mam s┼éaba wol─Ö...Ale bardzo bym chcia┼éa przeprowadzi─ç g┼éod├│wke. ja id─Ö zaraz przebic ... Jestem zmartwiona tym faktem kt├│ry tu poruszamy a jeszcze lepszy numer bo moja kole┼╝anka zamierza┼éa rodzi─ç te┼╝ na zamenhoffa chodzi┼éa najpierw z wizyt─ůdo dr Arciszeskiego a potem do dr Lenczewskiego wyobra┼║cie sobie ┼╝e dosta┼éa ostatnio telefon z Kliniki ┼╝e por├│d 4.08 tak mia┼éa ustalony termin cc nie wypali bo lekarze idzie na urlop to dopiero jaja co. Do powiedzcie mi prosze [link widoczny dla zalogowanych]
drena┼╝ limfatyczny Limfa odprowadza substancje toksyczne z tkanek do krwi, kt├│ra transportuje je w miejsca, sk─ůd s─ů wydalane z organizmu. 14 grudnia 1973 w Wolborzu, zm. stabilizacj─Ö poziomu glukozy we krwi i natychmiastowe zahamowanie objaw├│w hipoglikemii- zm─Öczenia, chwiejno┼Ťci nastroju, braku koncentracji, os┼éabienia itp. Raz da┼éam si─Ö tak naci─ůgn─ů─ç. Jak milo, ze coraz nas wiecej! Gabinet w pe┼éni wyposa┼╝ony, jest miejsce osobne na biurko, osobne na badania. Lepszy kret w p┼éynie, czy w proszku?
[link widoczny dla zalogowanych]
Seks w służbie pola uczuć
A znacie mo┼╝e piosenke z reklamy NESCAFE??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Atkins jest dieta ODCHUDZAJACA wiec z zalozenia krotkotrwala wiec badania ktore istnieja sa dokladnie pod tym katem.
ale w zamian za to zjad┼éam miseczk─Ö sur├│wki ze ┼Ťwie┼╝ych warzyw i malutkiego k─Ösa kotleta z piersi i wcale si─Ö tym nie przejmuje..
[link widoczny dla zalogowanych]

Sprzedawca omamił mnie, że jest to lżejsza i bezpieczniejsza wersja Meizitangu z polskim atestem.
[link widoczny dla zalogowanych]
Dziewczyny wyczyta┼éam w┼éa┼Ťnie,ze atkins obni┼╝a sprawno┼Ť─ç intelektualn─ů... Teraz Herbalife, a p├│┼║niej kolej na Meridi─Ö, chocia┼╝ uwierz, ┼╝e ja pr├│bowa┼éam ju┼╝ chyba wszystkiego
Niestety w szpitalu przez 3 dni nic nie jadłam a teraz?
Biega─ç nie lubie Roweru jeszcze tu nie mam, ale chodze na aerobik do Active'u.
[link widoczny dla zalogowanych] tam CI mo┼╝e kto┼Ť udzieli informacji na temat uniewa┼╝nienia lub rozwodu cywilnego.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ja tez sie cofam, bo po pracu juz nie mam sily nawet nic przeczytac.
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja si─Ö zgadywa┼éam z ka┼╝d─ů dziewczyn─ů. [link widoczny dla zalogowanych] !!!
nie mysl o nich bedzie latwiej. Okropne, wytaczam sie z tego cala spocona i zmeczona a chodze z predkoscia 3km/h! > manta_ma , m├│j synek ma 9 lat i te┼╝ jest strasznym ┼éobuzem . sprawi, ┼╝e dziewczyna b─Ödzie wygl─ůda─ç o wiele szczuplej? I czy z du┼╝ym wyprzedzeniem trzeba si─Ö tam zapisywa─ç? [link widoczny dla zalogowanych]
pasy neoprenwe nie wytapiaj─ů t┼éuszczu, nic pomog─ů w odchudzaniu - ludzie, pomy┼Ťlcie czasami miniumum w angli wynosi ponad 5/h,ladnei cie musieli kantowac pani doktor powiedziala ze teraz jak przyjade w maju to zrobi usg . Nie bardzo rozumiem dlaczego, jak napisa┼éa tu jedna z pa┼ä, \Pewne rzeczy nigdy nie powinny ujrze─ç ┼Ťwiat┼éa dziennego\ - przecie┼╝ On umar┼é za nas wszystkich! Nie ┼╝ujcie gum. na pewno nie odpuszcza i trza bedzie podac kwote. Jest to zupelnie normalna reakcja.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Występował też na festiwalu w Opolu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]



Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Alternatywne Forum Kujaw i Pomorza Strona G│ˇwna -> Brodnica Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group